czwartek, 7 czerwca 2012

Wchodzę sobie na tego bloga..i co widzę? ...ponad 2,000 wejść!!! :O
MASSIVE THANK YOU GUYSS!
Mały przeglądzik :

Polska : 1900

Rosja  : 40

Niemcy  : 18

Stany Zjednoczone :  15

 Szwecja  : 12

Wielka Brytania :  6

Malezja  : 3

Yeeaah ! Cieszę się Baardzo , chociaż nie jestem zbyt zadowolona liczbą komentarzy :c ..ale tym co je dodają  BAAARDZO DZIĘKUJĘ! :D

Jeżeli chcecie mnie o coś popytać , czegoś dowiedzieć zapraszam : *KLIK*

A to mój Twitter : *KLIK*
 
hahhhaa , jebłam ..:
 Harry w transie :










2 komentarze:

  1. Gratulacje ! :D Pisz szybko kolejnego imagina ;) Wbij do mnie czasami i zostaw po sobie komentarzyk :) onedirectionimaginyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! < 3 onedirectionhistoryjki.blogspot.com to mój blog, jak możesz to zajrzyj i napisz kom, czy fajne czy ne. a co do cb, to wprost uwielbiam twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń