wtorek, 5 czerwca 2012

Imagine 7 #

 Właśnie szykujesz się na koncert Twojego ulubionego zespołu : One Direction. Jesteś strasznie podjarana , ponieważ masz bilet przy samej scenie + wejście na podpisywanie płyt. Na dodatek wygrałaś w konkursie wejściówkę na after party po koncercie , na której oczywiście będą też chłopcy. Miałaś iść ze swoim chłopakiem , ale on jest bardzo zazdrosny , denerwuje go , że cały czas mówisz o 1D szczególnie o Harrym : jaki to on boski , jaki ma głos itp. Ponadto uważa , że to 5 pedałów, którzy najchętniej by się na siebie rzucili , a te trzy naiwne laski (Danielle, Eleanor i Perrie) to taka zmyłka. Zawsze jak to słyszysz śmiejesz się i mówisz , że to prawda ..Larry Forever i te sprawy . Ale Paweł [Twój chłopak] mówi to na poważnie. No trudno , idziesz sama . - Żałuj , ja może ich spotkam [mówisz z z nadzieją] , pogadałbyś z nimi , pewnie zmienił zdanie na ich temat. -mówisz na wychodne. - Tak , tak. Łudź się dalej. -mówi obrażonym tonem. -Oj ,no ,nie zachowuj się tak. Wiesz przecież , że Cię kocham. *Dajesz mu całusa* - Tsaa.. Dobra, idź już , bo się spóźnisz. Udanej zabawy z tymi lovelaskami. Tylko nie wróć za późno. - Masz szczęście , że jesteś moim chłopakiem. Daruję Ci te wszystkie durne teksty. Aaa..wrócę późno , mam przecież wejście na After Party :D Koło 3 , 4 ..jakoś tak. - OK , pa . - Pa.
AAA..Jesteś już na miejscu [ubrana w to *KLIK*] . Stoisz w pierwszym rzędzie , tuż przy scenie ,czekasz , chłopcy zaraz wyjdą , Jesteś taakaa podjarana..
SĄĄĄ ! Ooo matko , na żywo też tacy przystojni! A gdy zaczęli śpiewać :O OMFG! jdngvdjgb! Tego się nie da opisać !
Gdy Harry śpiewał : "Cause you ' ve got that one thing" spojrzał prosto na Ciebie i się uśmiechnął . Myślałaś , że zaraz tam padniesz z radości . Przez resztę koncertu spoglądał co chwila w Twoją stronę ..
*Podpisywanie płyt*
Przytuliłaś się do każdego z chłopaków. Gdy przyszedł czas na Harrego serce zaczęło bić Ci jeszcze mocniej .
-Cześć! - powiedział do Ciebie Loczek. - Hej.. wydusiłaś z siebie.  - Jak ci na imię? - [T.I]..Ty zapewne jesteś Harry?:D  - We własnej osobie. =]  -Wiem , że się już pewnie nigdy nie spotkamy..Czy..mogę Cię przytulić? - spytałaś nieśmiało. - Jasnee , chodź no tu bliżej. Gdy Cię objął ,myślałaś , że odlecisz. -Dziękuję. - szepnęłaś.
-To ja Ci dziękuję , że mogłem Cię poznać , no i że przyszłaś na koncert. -Było świetnie. Lepiej sobie tego nie mogłam wymarzyć. OK idę , kolejka się do Ciebie robi ..Pa Harry!  -Pa [T.I] !, odchodząc czułaś na sobie Jego wzrok. Nie mogąc ulec pokusie, spojrzałaś jeszcze w stronę Loczka. nie myliłaś się , cały czas na Ciebie patrzył. *Uśmiechnęłaś się i pomachałaś na pożegnanie* Zrobił to samo , BYE.. -wyczytałaś z Jego ust. Poszłaś do pobliskiej kawiarenki. Uświadomiłaś sobie , że dzisiaj jeszcze Go zobaczysz, za godzinę impreza po koncercie. Poszłaś się przyszykować . Poprawiłaś makijaż i założyłaś na siebie to *KLIK*.
*Oczekiwana Impreza*
O Boże..Tu jest strasznie , nikogo nie znasz. Czujesz się strasznie nieswojo..Rozglądasz się po sali , ale jest na tyle ciemno , że nie widzisz z daleka dokładnie twarzy. Uhh..myślałaś , że jeszcze zobaczysz Harrego i chłopaków. No ale trudno , i tak masz wyjątkowe szczęście , że mogłaś zamienić z nimi parę słów. Idziesz w stronę baru. siadasz sobie i zastanawiasz się czy w ogóle coś zamówić. Obok Ciebie też ktoś siada , ale nawet nie zwracasz uwagi kto to , gdy nagle przybliża się do Ciebie i mówi : To Ty [T.I] ? - Yy...o matko..Ha..Harry? Czee..tak ,to ja ..Woow ..pamiętasz moje imię - mówisz. -Jak mógłbym zapomnieć. Napijesz się czegoś? - Właśnie się zastanawiam..chyba zamówię sobie wodę. - 2 szklanki wody poproszę! - powiedział do barmana. *Sięgasz do torebki , żeby zapłacić* Ej , ja zapłacę-mówi H. - Niee,nie trzeba .
-Wystarczająco dużo wydałaś na bilet. - Może i tak , ale stać mnie na wodę. - Nie daj się prosić *Wyjmuje kasę i płaci*  Hmm..może wynagrodzisz mi to i ze mną zatańczysz? :D



KONIEC CZ. 1 ..W NASTĘPNEJ CZĘŚCI SPRAWY SIĘ POKOMPLIKUJĄ ..JESTEŚCIE CIEKAWI CO DALEJ? Prooszę o komentarze. SORKI , że tak długo nie pisałam , karę miałam :c 

2 komentarze:

  1. Ooojj... Nic się nie stało, i tak napisałaś ^^ Taaaaaaaaaaaaaaaaak ! Jestem ciekawa ! POKOMPLIKUJĄ ?! Co ? Jak ? Aaaa... No i ten Paweł.. Tsaa .. :D
    Czekam na kolejnego ;-)

    Martha ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Doooodawaj następną część !!! Czekam z ogroooomną niecierpliwością ;) Świetne stroje wybrałaś...a szczególnie sukienka ;D Zapraszam też do mnie =] http://onedirectionimaginyyy.blogspot.com/

    PS Do zobaczenia w czwartek ;) :P :*

    OdpowiedzUsuń