niedziela, 17 czerwca 2012

Mam nadzieję ,że mi wybaczycie to ,że tak długo nic nie dodaję :< ..mam już dla Was przygotowanego imagina ,ale jeszcze go muszę przepisać na komputer i dopiero Wam wstawię ..postaram się jak najszybciej.. Naprawdę mam tyle teraz na głowie ,że nie wyrabiam ..Dzisiaj Bierzmowanie , poprawianie ocen ..MASAKRA! Aaa ..mam zakaz komputera tak w ogóle :p Mogę wchodzić tylko jak nikogo nie ma ..więc uwierzcie : to nie jest takie proste :/ zastanawiam się nawet czy nie usunąć bloga... mam wyrzuty ,że tak Was zaniedbuje :c PRZEPRASZAM..

5 komentarzy:

  1. ty chyba jaja sobie robisz ze chceszu usunac bloga NIERUB TEGO DONRZE CI RADZE !!!!!!!!!!!!!! zblizaja sie wakacje wtedy nadrobisz zalegloscie hehe i nieprzejmuj sie tym ze tak dlugo cie niebyko okiiii <333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie warz mi się usunąć tego bloga !!! Masz pisać dalej i czekam na nowe imaginy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://one-direction-imaginee.blogspot.com/ mÓJ BLOG, ZAJRZYJ, NE USUWAJ SWOJEGO !

    OdpowiedzUsuń
  4. http://onedirection-rozdzialy.blogspot.com/ wybacz, ten jest mój

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj, my rozumiemy ^^ Czekamy na imaginy ze zniecierpliwieniem ;)


    Martha ;-*

    OdpowiedzUsuń