piątek, 29 marca 2013

HEEJ!:)

Jestem MEGA MEGA wkurzona ,bo miałam już dawno dodać rozdział,był już prawie skończony nooo :( i przez przypadek coś nacisnęłam i CAŁY mi się skasował! I szlag mnie trafia jak sobie pomyśle że miałam już gotowy a muszę wszystko na nowo pisać. Tak w ogóle to mam pomysł na nowe,wydaje mi się ,że lepsze opowiadanie...Napisałam już kilka rozdziałów,także dodawałabym je na pewno częściej niż te co do tej pory ...i nie wiem co mam robić..: chcecie żebym dokończyła to stare opowiadanie a dopiero potem wzięła się za nowe (być może utworzę z nim nowego bloga) czy może porzuciła je tak jak jest (wiem,że was zanudzam tym o Magdzie i Klarze-przepraszam :( ) ? Proszę piszcie jak byście woleli,to dla mnie bardzo ważne. :)) Z góry dziękuję za wszystko,komentarze,obserwujących...Kocham Was <3 xx

4 komentarze:

  1. O ja, współczuję. A nie dało się wcisnąć cofnij ? Bo mnie się też często niechcący tekst usuwa, ale klikam cofnij i jest git.

    Cóż... Sądzę, że skoro łatwiej ci idzie pisanie tamtych rozdziałów, to możesz zacząć pisać tego następnego. Chociaż możesz tu wstawić epilog i powiedzieć jak się to wszystko skończy ;-)

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepiej to zrob teraz rozdzial taki dluższy tego jak to sie zakończy i zacznij to nowe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kim to dziewczyna, której zaufanie traci się łatwo, dziewczyna, której trudno zżyć się z ludźmi i trudno pokochać lub wybaczyć. Nina jest dziewczyną lekko zagubioną. Sama nie wie czego chce. Is natomiast ciągle sięga do przyszłości i jest dziewczyną konkretną. Wszystkie są ze sobą mocno związane. Łączy je również coś z chłopcami z One Direction. Czy będzie to miłość, czy może coś innego ? Jak dziewczyny będą radziły sobie z problemami, których z dnia na dzień będzie co raz więcej ? Czy poradzą sobie z tak licznymi rozstaniami ? Zapraszam na nowego bloga, liczę, że będziesz czytać, komentować i zaobserwujesz ;)
    www.love-trust-lies.blogspot.com
    Alex :)

    OdpowiedzUsuń