wtorek, 8 maja 2012

Imagine 4 cz.3 #

*Zauważyłaś go jak stoi przy brzegu , zamyślony.
Gdy jesteś już blisko , odwraca się . Widzisz jak oddycha z ulgą . Wygląda tak jakby chciał się na ciebie rzucić i Cię przytulić . -Jesteś . - mówi , tak jakby sam w to nie wierzył. Patrzy Ci prosto w oczy , ma taką minę jakby miał się zaraz rozpłakać ..*
-Jak widać . -odpowiedziałaś szorstko. <chociaż w myślach :  TAAK! Nareszcie Cię widzę ,omnomnom - boski jesteś , tylko nie płacz , bo zaraz ja się rozpłaczę ;p> No więc słucham ? Co masz mi do powiedzenia?
- Może przejdziemy się wzdłuż plaży , a ja opowiem Ci jak było naprawdę ? *spogląda z nadzieją * 
- Okaay. Mów.
- A więc : Pamiętasz jak przed wyjazdem , mówiłem Ci , że ten wyjazd ma coś wspólnego z nową płytą ?
- Mhm . 
- Mieliśmy nagrać teledysk do "Taken" ..ee.. i właśnie tam miałem pocałować Grace ...
*Przełknęłaś z trudem ślinę , przypominając sb tą scenę*
...ale się nie zgodziłem . Nie chciałem ..! 
- I ?? - pytasz
- Grace chciała się ze mną spotkać . Mówiła , że chce pogadać . Już wracaliśmy , a teledysk mieliśmy nakręcić za 2 tyg . Zgodziłem się . Mieliśmy iść na lody <dziewczyny bez skojarzeń :p > , czekałem na nią pod wejściem . Gdy przyszła powiedziała : 'Jest taka ładna pogoda , może pójdziemy się przejść ? Tu niedaleko jest las , nikt nie podsłucha ,tego co chcę Ci powiedzieć a i paparazzi nie będą robić głupich fotek i pisać , że masz nową dziewczynę , hmm?' ..E , ok. - powiedziałem.
No więc szliśmy w tamtą stronę , a gdy byliśmy już pod lasem ona się zatrzymała i powiedziała : ' Harry , czemu się nie zgodziłeś ? - Na co? - No wiesz? Żebyśmy się pocałowali w tym teledysku .- Aaa ,o to chodzi..No wiesz ..yy..mam [T.I] , nie chcę całować nikogo innego :) Zresztą dla niej nie byłby to za miły ..I wtedy się na mnie rzuciła! Nie wiem co jej odbiło , od razu ją odepchnąłem . 
- No nie tak od razu .. - wtrąciłaś .. *Spojrzał na Ciebie ze smutkiem .*
Złapał Cię za rękę i powiedział :  ' Przepraszam ..Wybaczysz mi?'
- Nie wiem , muszę to przemyśleć .. *Wyrwałaś się z jego uścisku* - Cześć - powiedziałaś i skierowałaś się w stronę domu. Usłyszałaś jeszcze za sobą ciche 'pa'
Weszłaś do mieszkania , zjadłaś coś , wzięłaś prysznic i się położyłaś. Myślałaś z godzinę o tym wszystkim , w końcu usnęłaś .
*Następny dzień , popołudnie*
Już sama nie wiesz co masz robić . Dzwonisz do Louisa , który zawsze umie Ci pomóc ,masz nadzieję , że i tym razem da Ci jakąś dobrą radę :)
OK , zaraz będzie . Przyszedł za 10 min.
- Czeeść :)
- Hej .. napijesz się czegoś?
- Nie ,dzięki . ..Noo..to mów o co chodzi ..a może raczej o kogo ;p ?
- O Harrego ,rzecz jasna.
- Spotkaliście się - tak? *kiwasz twierdząco głową* pogadaliście ..no to już połowa sukcesu. :)
- Łatwo Ci mówić ..:c
-Noo ,więc jedno proste pytanie :  Kochasz go?
-......ee.. no..tak ,no TAK .oczywiście że tak.!
- no to działaj ,on już zrobił krok w Twoją stronę .
- Skąd mam wiedzieć , że na pewno mówi prawdę?
-Zapewniam Cię , że mówi ..widziałem jego minę jak dowiedział się , że ma pocałować tą całą Grace ,haha!
Zresztą ..nigdy nie widziałem go w takim stanie , jest tym tak przejęty.. Gadałem z nim wczoraj ..
- i coo? <spytałaś z zaciekawieniem>
- On Cię na prawdę kocha ..mówię Ci !  ..Przepraszam Cię,ale muszę już lecieć .
-Okay , dzięki . Nie wiem , co ja bym bez Ciebie zrobiła..?
- Ee noo ,już bez przesadyy :D
-Ahaa ,jeszcze jedno.. byłoby możliwe ,żeby o tej naszej rozmowie Harry się nie dowiedział?
-Jasnee ,nawet nie wie , że jestem u Ciebie ;)
-Ok ,jeszcze raz : Dziękuję Lou :)Pa!
-Nie masz za co ! PA ! :)
*Minęła godzina*
Postanowiłaś , że pojedziesz do Harrego . Dzwonisz do drzwi. Otwiera . Na jego twarzy pojawia się ogromne zdziwienie :
- Cześć , co Ty tu robisz? ...Wejdziesz ? * kiwasz głową : TAK *
- Słuchaj , [T.I] , jeszcze raz bardzo przepraszam , ja na prawdę ..
Przerwałaś mu ,czule się do niego przytulając . - Wierzę Ci - szepnęłaś mu na ucho .Przycisnął Cię do siebie mocniej . Wtulaliście się  w siebie jeszcze chwile , po czym zaczęliście się całować. Spędziłaś u Harrego całą noc [*tu już działa Wasza wyobraznia :D*].

KONIEC :D
I co? Fajny?

Dziękii Wam za miłe komentarze :) Też Was kochaaam ! :D

Już niedługo będę miała dla Was małą niespodziankę :D


Dodałabym już pół godziny temu tego posta  + zdj. Harrego , ale net mi się strasznie ścina i nici z tego :< sooo sorry .. Serio Was Kocham :D!

2 komentarze:

  1. superowe pisz dalej prosz to jest naprawde swietne <333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten imagin :D Pisz dalej :) Dziękuję za komentarz..oczywiście, że będę do Cb wpadała. Ty też chociaż czasem zajrzyj ;) http://onedirectionimaginyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń