wtorek, 9 października 2012

Kochani!

Bardzo chciałabym napisać czy dodać nowy rozdział ,ale np. dzisiaj muszę uczyć się do historii bo jutro mam sprawdzian. Zaraz zresztą lecę na angielski ... Teraz,w liceum strasznie dużo jest tego wszystkiego . Zadają nam tyle,że powoli nie wyrabiam. A żeby  gdzieś wyjść czy coś to już w ogóle :< Brakuje mi tego cholernego czasu! A tak chciałam prowadzić regularnie tego bloga :(  Może to dziwne ale czuję ,że zawiodłam i jak o tym myślę ,że Was tak zaniedbuje to mi się aż coś robi :(  O ile jeszcze w ogóle ktoś tu zagląda :/ Chciałam Was baardzo ,ale to baaaardzoo przeprosić . Jeżeli znajdę chwilę i będę mogła to oczywiście kolejne rozdziały będą się pojawiać . Niestety nie mogę Wam obiecać ,że będę je dodawać regularnie ,bo raczej nie będę w stanie. Postaram się w weekend . Kocham Was i jeszcze raz Przepraszam ;( xx

2 komentarze:

  1. Oj tam, oj tam. Nikt nie ma czasu.
    Będę czekać ♥

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz za co przepraszać, bo każdy musi się uczyć i nikt nie ma czasu a tym bardziej w liceum ;DD <33 xxx

    OdpowiedzUsuń