wtorek, 28 sierpnia 2012

Rozdział 1. 


*Oczami Magdy*

To był fajny dzień. Dobrze spędziłam czas z Klarą jak to zawsze z nią :D Jutro zakończenie roku! Nareszcie upragnione wakacje, które mam nadzieję spędzimy wspólnie.
Niestety , dzisiaj... w sumie to chyba pierwszy raz zaczęłyśmy na siebie za bardzo 'najeżdżać'. Wkurzała mnie , noo! Więc co miałam zrobić? Odpyskiwałam jej na te głupie stwierdzenia. Poszło o parę słów za dużo ... Na dodatek zaczęła obrażać 'moich' chłopców :c A tego już nie mogłam znieść. Mimo wszystko strasznie źle się z tym czuję ... nie chcę się na nią złościć , ani żeby ona złościła się na mnie.W końcu postanowiłam , że do niej zadzwonię...

*Oczami Klary*

Wyobrażasz sobie , że nie przepadasz za jakimś zespołem a ktoś ci o nim ciągle nawija ?! Ja właśnie tak dzisiaj miałam. A to znaczy , że dzień spędziłam z Magdą - moją siostrzyczką i najlepszą przyjaciółką , która jara się nimi już jakieś 7 miesięcy! Masakra.Ciągle tylko : Aww..jaki ten Harry słodki , patrz jak się uśmiechaa' . Super! Rzygam tym uśmiechem. ' o! a widziałaś co dzisiaj dodali na twittera?! '
- taa ..to też mnie bardzo interesuje -.- . Ale to nie jest najgorsze! Najgorsze jest to , że z ich powodu się pokłóciłyśmy. A to już nie jest zabawne ;c Jestem w domu od 18. Jest 22 a my ze sobą jeszcze nie rozmawiałyśmy :c Pierwszy raz tak długo ,heh . Nasze kłótnie trwają przeważnie 5 minut =D
Chyba zaraz do niej zadzwonię , bo aż źle się czuję ,że ...
Z zamyślenia wyrwał mnie odgłos mojego dzwonka.

-Halo?  - Cześć Klara.  - Cześć ...  - Słuchaj ... Przyjdziesz do mnie jutro po zakończeniu? chciałam wyjaśnić z Tobą parę spraw.
-No okej. Też mi się wydaje ,że powinnyśmy pogadać.  - No to do jutra. Pa  -Pa.

*Następnego dnia*

Zaraz będzie u mnie Klara. Nie wiem czemu ale boję się. Bardzo mi zależy na przyjaźni z nią. Nie chcę ,żeby coś to zepsuło. Znamy się przecież tyle lat...
Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. To pewnie ona.
-Cześć. Wejdź.
-Hej.
Poszłyśmy na górę , do mnie do pokoju.
- Słuchaj .. Przepraszam za wczoraj. Głupio wyszło ;/  - zaczęłam
-Ja też Cię przepraszam . Ale , proszę Cię .. zrozum , że ja nie lubię One Direction tak bardzo jak Ty. Nigdy nie zrobisz ze mnie Directionerki , czy jak wy tam nazywacie tą swoją 'rodzinkę'. Faktycznie , niektóre piosenki mają niezłe... ale nic po za tym! Nie kumam czemu Ty ich tak wielbisz! I jeszcze tak się podniecasz tym Harrym ... LOL , przecież masz chłopaka!
- No widzisz! Nie rozumiesz i nigdy  nie zrozumiesz , bo nie masz swoich idoli. Oni stanowią część mnie.
- Ciebie do reszty porąbało? Dziewczyno! Przecież ich nie znasz .. i na pewno nigdy nie poznasz...
 Gdy tylko to powiedziała , automatycznie posmutniałam.
Klara od razu to zauważyła i postanowiła ratować sytuacje : - Ee.. to znaczy.. jest szansa ..jakaś ..
- Dobra , skończmy ten temat .. po prostu : ja nie gderam ci aż tyle o nich. Ty : mnie nie wkurzasz i nie mówisz złych rzeczy na ich temat ;p ok?
- No okej ..powiedzmy , że się zgadzam . Nie kłóćmy się więcej o takie bzdety! Kocham Cię! Hahaha..
- Ja Ciebie też !
Przytuliłyśmy się.
- A właśnie...tak mi się przypomniało...-zaczęła Klara. Brałaś udział w tym konkursie wiedzy o UK. Sprawdzałaś maila? 
-Niee , po co? Czuję, że mi źle poszło. Pewnie i tak nie wygrałam. - Zgłupiałaś ?! A co jeśli tak ?! Wygrać mogły trzy osoby. - Komp jest włączony, znasz moje hasło. Chcesz to sprawdź. Ja zrobię coś do picia.
Zeszłam na dół. A co jeśli naprawdę bym się dostała ? Heh. Niee. To niemożliwe
- MAAGDAA ! Chodź tu szybko ! - usłyszałam Klarę.
Serce zaczęło mi walić jak szalone. Weszłam do pokoju, spojrzałam w ekran komputera i zaczęłam czytać : ...


No i jak? Wiem , że na razie nudy..i tak przez te pierwsze rozdziały będzie..ale z czasem się rozkręci..mam nadzieję ;p  Jak Wam minęły wakacje? ...Ja lecę teraz  z przyjaciółką do kina :) Miłego wieczoru , kocham Was ,Paaa :* :) xx

 

4 komentarze:

  1. OMFG ! Normalnie jakbym czytała swoje życie :
    "Na dodatek zaczęła obrażać 'moich' chłopców :c "
    "ja nie lubię One Direction tak bardzo jak Ty."
    Ja pierniczę ! It's my life ! Nigdzie nie mogę znaleźć kogoś, kto by się jarał tym samym i tak samo bardzo jak ja. -,- Dołujące.
    I jeszcze fakt, że u mnie w klasie tylko Rocka, Metalu i rapu słuchają. Lekka przeginka...

    Rozdział fajny. Opowiadanie zapowiada się ciekawie. Zastanawia mnie jak chłopak Magdy reaguje na jej emm.. pasję.. :D

    Czekam na dalsze, mam nadzieję, że będziesz szybko dodawać ;-)

    Marta ♥

    Ps. Wakacje minęły... szybko. -,- Ale było NAWET spoko, a tobie ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww <3 nawet nie wiesz jak się cieszę,że Ci się podoba :D dzięki za komentarze <3.. Bardzo bym chciała,żeby w mojej nowej klasie była też taka osoba jak ja (directionerka) ,ale pewnie nie -.- Masakra :c
    A co do wakacji to mi też zdecydowanie za szybko ;/ i wydaje mi się,że ich nigdy nie zapomnę :]

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha..no wczoraj w kinie nieźle się uśmiałyśmy ..hehe :D Pamiętasz tamtego kolesia ? Świetny był ( z tymi tekstami ) ;D A co do bloga to baaardzo faajnie się zapowiada :) Czekam na kolejny rozdział ;) No i do jutra oczywiście..ty już wiesz gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń